در باد مي وزي؟


ミ♥ミ دختـری در باد ミ♥ミ

دل نوشته يه دختر عاشق باد

 

 

در باد می وزی که پریشان ترم کنی

ابری شدم ، نخواه که باران ترم کنی

 

احرام بسته بودمت از ابتدای عشق

می خواستی چقدر مسلمان ترم کنی؟

 

هی سنگ می زنی که دلم دورتر شود

اصلا بعید نیست که شیطان ترم کنی

 

در هر رگم نیاز تو تزریق میشود

در هر رگم... همیشه که بی جان ترم کنی

 

تو التهاب یک هیجانی عجیب نیست!

از اینکه پیش آمده ویران ترم کنی

 

من گیج حرف عقربه هایی که میدوند

تو تیک .. تیک .. تیک .. که حیران ترم کنی!



نظرات شما عزیزان:

vahid gholi zadeh
ساعت18:04---19 فروردين 1391
kheyli zibast.vagan dame shoma garm.baese khsh haliye

تنهای متفاوت
ساعت12:47---17 فروردين 1391
سیلوم عزیزم
وب خیلی قشنگ و باحالی داریاااا دمت اب جوش
من لینکت کردم به منم سر بزن اگه دوست داشتی لینکم کن خوشحال میشم دوستی مثل تو داشته باشم منتظر جوابتماااا


mm
ساعت14:01---16 فروردين 1391
سلام حالتون خوبه این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش



ققنوس
ساعت13:47---16 فروردين 1391
پرواز کن......

آنگونه که میخواهی

وگرنه...

پروازت می دهند...

آنگونه که می خواهند..


mahdi
ساعت0:32---15 فروردين 1391
post ghashangi boud behem sar bezani khoshhal misham

ZAHRA
ساعت15:53---7 فروردين 1391
دوست عزیزم سلام
وبلاگ شهر عشق به روز شده[چشمک]
شما رو به شهر عشق دعوت می کنم[قلب]
بیا و کامل آپ رو بخون و نظرت رو حتما حتما بده
منتظرتم[لبخند]
فعلا بای[لبخند]


جیر جیرک ناقلا
ساعت13:04---2 فروردين 1391
هر صبح در آ فریقا که غزالها از خواب بیدار می شوند می دانند که باید تندتر از تندترین شیرها بدوند و هر صبح که شیرها از خواب بیدار می شوند می دانند که باید تندتر از کندترین غزالها بدوند.

مهم نیست که شما شیر هستید یا غزال، مهم این است که بدانید هر صبح که خورشید بر می آید باید بهتر بدوید ….


حمید
ساعت8:55---28 اسفند 1390
سلام-پیشاپیش عیدتون مبارک وسرشارازلحظه های تازه ..................[گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب] [بدرود]

حمید
ساعت8:54---28 اسفند 1390
سلام-پیشاپیش عیدتون مبارک وسرشارازلحظه های تازه ..................[گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب] [بدرود]

Oldlove
ساعت23:19---27 اسفند 1390
سلام دوست عزيز..خوبي؟منو ميشناسي؟معلوم هست كجايي؟

خيلي زيبا بود ليلاي عزيز....مرسي


amir
ساعت22:49---27 اسفند 1390
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک[گل][گل][گل]

amir
ساعت22:40---27 اسفند 1390
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک[گل][گل][گل]

بهار
ساعت8:48---27 اسفند 1390
سلام
اومدم یه سری زده باشم


جیر جیرک ناقلا
ساعت18:14---24 اسفند 1390
______آپم.________________$$$$$$$______________$$______ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________بایک چیزه ساده______$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$ نظر يادت نره...............


مهران احمدي (عشق الهي)
ساعت0:34---24 اسفند 1390
عاشقانه میگویم عشق من دوستت دارم...

صادقانه گفتی دوستم داری ، عاشقانه عشق تو را باور کردم...

از من خواستی تنها با تو باشم ، با احترام قلب تنهایم را به تو تقدیم کردم...

گقتم این قلب مال تو ، همیشه وفادار تو ، هرگاه خواستی بگو تا شود فدای تو...

شاخه گل زیبای من ، پر پر نمیشوی هیچگاه در قلب من ...

به عشق پاکمان قسم تنها تو می مانی تا ابد در دل من...

هیچگاه نمیگذارم دلتنگم شوی، همیشه در دلت خواهم ماند...

هیچگاه نمیگذارم دلگیر شوی همیشه در کنارت هستم...

هم با تو درد دل میکنم ، هم میشنوم درد دلهایت را…

دوباره میرسیم به آن احساس زیبا ، همان حرف صادقانه ، همان حرف دل بی ریا...

همان کلام عاشقانه،همان احساسی که تنها نسبت به تو دارم...

آری عزیزم خیلی دوستت دارم...

عاشقانه میگویم عشق من دوستت دارم...


ققنوس
ساعت17:23---23 اسفند 1390
چنين گفت زرتشت:
" كه سوزانيد بدي را درآتش ، تا ز آتش برون آيد نيكي"
پس تو نيز چنين كن.


amir
ساعت20:31---22 اسفند 1390
آپم بیا[گل][گل]

احمد
ساعت19:44---22 اسفند 1390
لینک شدی

احمد
ساعت19:28---22 اسفند 1390
شعر قشنگی بود ، اگه میخوای آمار وبت بره بالا بیا به وب من و وبت رو معرفی کن ، اگه مایل به تبادل لینک بودی ابتدا مارا با عنوان " افزایش آمار " لینک کنید سپس به ما بگویید تا با هرنامی که خواستید لینکتان کنیم

من ایرانیم
ساعت20:54---27 دی 1390
مرسی از اینکه اومدی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,ساعت 19:15 توسط ليلا | |

Design By : MihanSkin